Închidera sălilor pe durata panemiei i-a făcut pe oameni să înceapă să facă sport de acasă. Sportul este o activitate foarte importantă și nu trebuie neglijat chiar dacă stăm acasă, acesta ne ajută la nivel fizic, dar mai ales la nivel psihic. Dacă nu ești sigur ce fel de exerciții să faci și dacă te simți nemotivat atunci trebuie să începi să urmărești macar una din cele 7 persoane pe care ți le prezint astăzi. Majoritatea opțiunilor vor fi gratuite și nu necesită echipament, iar unele variante vor fi contra cost și necesită echipament, dar de tine depinde să alegi ce ți se potrivește mai bine.

7. Hanna öberg

Hanna este un creator de conținut din Suedia, are 30 de ani și este in industria fitness-ului de ceva vreme. Lucrează în parteneriat cu branduri mari din industria fitness-ului, cum ar fi GymShark și WomenBest și tocmai și-a lansat propria aplicație fitness OWN|U. Aplicația are 3 metode de plata: 539,43 lei pe an/ 177,97 lei pe 3 luni/ 70,08 lei pe lună. Aplicația conține mai multe tipuri de antrenamente și o parte de nutriție care să te va ajuta să obți corpul ideal. Dacă nu vrei să plătești pentru a face sport, Hanna are o mulțime de videoclipuri pe Instagram cu exerciții cu sau fară echipament.

Vezi această postare pe Instagram

ABS ABS ABS – no equipment LIKE 💙 to show your girl support and SAVE for when you’re training abs it’s that time again.. FIRE BABY ABS 🥵🔥 let’s make those abs sweeat girls!! keep that core focus on point. we got this! @womensbest cheeky shake ice cold and delishhh between the rounds METHOD: 3 rounds x 20 reps each exercise 1️⃣ Single leg reverse crunches // 20reps 2️⃣ Side plank elbow to knee // 20reps total 3️⃣ Leg raises hip lift // 20reps 4️⃣ Crunch hold to leg drop // 20reps total 5️⃣ Hans plank to toe tap // 20reps total Song is: live from the villa – russ AD @womensbest BCAA mango/passion fruit ❇️ Spotify: haoberg

O postare distribuită de HANNA ÖBERG 🇸🇪 GYM & FITNESS (@hannaoeberg) pe

6. Whitney Simmons

Whitney este unul dintre cei mai pozitivi creatori de conținut de pe Instagram și YouTube și este tipul de persoană care pune foarte mult accent pe body positivity. Felul ei de a fi te face să te simți special și acceptat exact așa cum ești și mereu îți ridică moralul. Motto-ul ei pe care il folosețte mereu este ” it’s a beautiful day to be alive”. Whitney are o mulțime de videoclipuri pe Instagram, dar și pe YouTube, iar pentru cei care vor mai mult Whitney are chiar și o aplicație numită ALIVE unde are planuri de exerciții mai bine structurate. Aplicația are 2 tipuri de plată : 599,99 lei pe an sau 74,99 lei pe lună.

5. Tammy hembrow

Tammy este unul dintre cei mai renumiți fitness traineri de pe Instagram cu aproape 12 M de urmăritori. Tammy are o aplicație pe nume Tammy Hembrow Fitness care conține planuri de exerciții pentru diferite goal-uri și un plan de nutriție făcut special pentru tine. Tammy deține și o companie producătoare de echipament sportiv numită SASKI care se bucură de o mare popularitate pe Instagram. În cazul lui Tammy, veți putea găsi exerciții doar pe aplicația sa care are 3 metode de plată: 350 lei pe an/ 174,99 pe 3 luni/ 69,99 lei pe lună.

4.maddie lymburner ( aka madfit )

Maddie are o comunitate pe Instagram de peste 1M de urmaritori și aproape 5M de urmăritori pe YouTube. La Maddie poți găsi HIIT workouts, upper and lower workouts cu sau fără echipament GTATUIT pe pagina ei de Instagram sau pe canalul de YouTube. Maddie a devenit populară pe social media datorită unui tip de antrenament numit song workout care este o combinație între dans, exerciții fitness și stare de bine.

Vezi această postare pe Instagram

ONE DIRECTION DANCE PARTY 💃👏🏼 which song is your fav?? Come do this super fun, 15 minute routine with me on YouTube: MadFit 🙌🏼 Thank you guys so much for the support ❤️ I’m so glad you guys enjoy the dance party series! Much, much more to come! If you enjoy them, make sure to share it with a friend 🙌🏼 . . . . . #onedirectionedits #onedirection #onedirectionmemes #onedirectiondance #1d #1dfamily #10yearsofonedirection #10yearsof1d #danceworkout #danceparty #madfitfam #madfit #dancerworkout #onedirectionworkout #homeworkout #homeworkouts #athomeworkout #athomeworkouts #workoutfromhome #fitgirl #workout #dancefitness #fitness #workoutmotivation #workoutroutine #danceroutine #harrystyles #directioner #dancecardio #dancecardioworkout

O postare distribuită de MADDIE | Home Workouts (@madfit.ig) pe

3. natacha oceane

Natacha este un creator de conținut din Londra și un expert in ceea ce privește partea științifică a sportului și a nutriței. Cu un milion de urmăritori atât pe Instagram, cât și pe Youtube, Natacha are o mulțime de videoclipuri gratuite cu exerciții și idei de mese sănătoase. Natacha are o diploma de biofizist la facultatea UCL din Londra, a participat la mai multe competiții IronMan si Sprinter, a alergat un ultramaraton și a trecut testele fizice de la instituțiile militare din SUA.

Vezi această postare pe Instagram

Full body home workout time! 💃💦🔥 ⠀ ⠀⠀ PS: HOME. Reload is now live!! 🎉 It’s a 10 week programme with 50 different workouts (we make progress without constantly repeating workouts!) and nutrition approved by the unbelievable Renee McGregor who’s trusted by the best athletes in the world, the BBC, Sky News and I’m SO excited! 🥰 It’s available in the link in my bio now with 25% off! 😘 ⠀ ⠀⠀ Hit SAVE and let’s stay healthy and strong together! ⠀ ⠀⠀ 🔥 Rhino step squat jump (3 x 10): rhino walks come from Zuu training and the asymmetric movement in between the explosive jumps adds extra 🔥 ⠀ ⠀⠀ 🔥 Tabletop opposite strikes (3 x 12 per side): we’re extending and striking as quickly as we can while keeping that core engaged ⠀ ⠀ 🔥 Invisible ladder squat drill (4 x forward and back): pick a short space and control the movement across and forwards with each rep! ⠀ ⠀⠀ 🔥 Assisted push-up transfers (3 x 8) ⠀ ⠀⠀ 🔥 In-and-outs (3 x 14): aiming to keep the torso position as constant as we can throughout! ⠀ ⠀⠀ 🔥 Mountain climber taps (3 x 12): go at your own speed, controlling your core and keeping them as fast you can! ⠀ ⠀⠀ 🔥 Lateral bears to lateral crabs (3 x 5 switches): we want quality and control instead of speed here ⠀ ⠀⠀ 🔥 Alternating jump lunges (3 x 8): just a little burner to finish things off! ⠀ ⠀⠀ THANK YOU for the INCREDIBLE mind blowing support with the new release. Things are selling out immediately, the amount of love and kindness is making me a little emotional tbh and the most important part is that I’m so proud of what @r_mcgregor and I have created and so happy to share it with the world! 🌎 ⠀ ⠀⠀ I am so happy that we’re all staying healthy together and I hope everyone is feeling grateful for the small things 💛 ⠀ ⠀⠀ @gymshark @gymsharkwomen

O postare distribuită de Natacha Oceane (@natacha.oceane) pe

2. Krissy cela

Krissy Cela este in lumea fitnessului abia de 5 ani, dar are o poveste inedită. Krissy s-a apucat de sport în urma unei depresii cauzată de o relație toxică pe care a suferit-o în trecut. Sportul a fost ca o eliberare pentru ea, a facut-o să înceapă să aibe grijă de ea atât fizic, cât și psihic. În prezent Krissy ajută peste 2 milioane de femei să fie cea mai bună versiune a lor cu planuri de exerciții și nutriție. Krissy a dezvoltat chiar și o aplicație numită Tone&Sculpt pentru a ajuta femei de peste tot din lume să își obțină obiectivul mult dorit. Motto-ul ei este ” do this for you” care semnifică faptul că nu trebuie să ne schimbăm pentru nimeni, înafara de noi înșine. Krissy și-a lansat recent propria companie unde produce echipament sportiv și a scris chiar și o carte numită “Do this for you” unde își prezintă povestea de viață.

Vezi această postare pe Instagram

SCULPT IT DAY 1 WEEK 1! Nothing is more exciting and terrifying than starting a program from fresh again! Today I smashed our first LIVE workout on Facebook 6mins abs with our community and 28 mins of sculpt it! I also walked buttons bear 🐶 to get some fresh air during lockdown! METHOD: Circuit 1: 5 mins to get as many rounds as possible ✅ Step Ups: 12 reps each leg ✅ cross cross jumps: 20 reps ✅ DB Squat: 15 reps Circuit 2: ✅ crab walks: 40 reps ✅ SLD ✅ Fire hydrants: 15 reps each leg To everyone who smashed day 1 welldone im so so proud of you and I can’t wait to do it all again tomorrow ! Wearing @oneractive 🖤 I actually kill myself at these thumbnails it’s so extra 😂😭😭😭 oh well let a sister have a little sasss and funnn okayyyyy 💅🏽🍑

O postare distribuită de KRISSY CELA (@krissycela) pe

1. Pamela reif

La abia 23 de ani Pamela a reușit deja să își dezvolte un imperiu impresionant. Tânăra de origine germană are 2 conturi de Instagram, pamela_rf un cont unde postează despre fitness, fashion și healthy lifestyle unde are peste 6,5M de urmăritori și pamgoesnut un cont dedicat 100% postărilor despre mâncare sănătoasa cu aproape 1M de urmăritori. Pamela a scris chiar și o carte cu rețete sănătoase numită ” You deserve this”. Popularitatea ei vine în mare parte datorită videoclipurilor sale cu exerciții de pe YouTube unde a strâns peste 560 de milioane de vizualizări. Dacă ești nou în lumea sportului sau dacă ești avansat, pe contul Pamelei poți găsi exerciții gratis pentru fiecare nivel.

Ce mai aștepți? Acum nu mai ai nicio scuză. Pregătește-ți pantofii sport, salteaua de yoga și alege ce tip de exerciții ți se potrivesc cel mai bine. Nu neglija sportul doar din cauza statului acasă, fi cea mai bună versiune a ta începând chiar de astăzi. #YouCanDoIt

Leave A Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *